שיחה מלפני שעה שהתקבלה אצלי בקליניקה,
הי שיר בוקר טוב אני גרה קרוב אלייך ואשמח להגיע לטיפול.
בוקר טוב, גם אני אשמח מתי נוח לך?
האמת שהתקשרתי לבדוק מחיר?
אומרת לה את המחיר
והיא מנתקת את השיחה.. חחח... בלי שלום ובלי להתראות!
אנשים יקרים, מטפלים רבים מתקשרים אלי מדי יום לדעת מה המחיר שאני גובה, תכל'ס מה אכפת לכם?
אתם מאמינים בעצמכם? חושבים שיש לכם מה להציע בתחום הטיפולי? טובים במה שאתם עושים?
יכולים לתת למטופל שעומד מולכם טיפול טוב? זו הסיבה שפתחתם קליניקה?
אז למה אתם מתקשרים אלי כל שבוע ושואלים מה המחיר?
האמת היא שאם חשבתם על זה קודם אפליקציית זיהוי שיחות מותקנת אצלי בטלפון. אז אני יודעת מהיכן מגיעה השיחה. ובמידה ולא, גוגל כבר יגיד לי. להתקשר מהטלפון של אמא/חברה/אחות/דודה/סבתא גם זה נדוש. אני אגלה לך סוד: מספיק זמן בתחום לזהות את השיחות האלה...
אז בפעם הבאה כשאתם פותחים קליניקה ומחליטים לעמוד מול מיטת טיפולים, מטופלים, לקוחות,
להעניק שירות כלשהו? תחשבו כמה אתם שווים באמת ותגבו מחיר בהתאם.
אני אתן לכם טיפ קטן: אתם יכולים להתייעץ איתי, אני יכולה לעזור לכם בשמחה. אני רואה בכל שיחה הזדמנות, כן הזדמנות ליצירת קשר, הזדמנות להכיר אנשים חדשים קולגות בתחום ועוד. בסופו של דבר בעולם יש מקום ושפע לכולם. במידה פתחת קליניקה לידי, עדיין יהיו לקוחות שיירצו להגיע אלי ויש את אלה שיירצו להגיע אליך. לכל מטפל/ת יש את האנרגיה שלו, את יכולות הטיפול הייחודיות שלו ומכאן שכל לקוחה פוטנציאלית תגיע למי שנוח לה וטוב לה. אני מזמינה אותך להתקשר, לשאול שאלות ולקבל עזרה במקום לנתק את השיחה בפרצוף. באמת שלא נעלבתי אבל אחרים יכולים כן, אז ברגע שבחרת לטפל את גם אחראית על ההתנהגות שלך כלפי עצמך וכלפי הלקוחות שלך. #שירמטפלתהוליסטית - כי לתת זה לקבל 🙌